Önceden 100 tık olurdu günde ve en az 30 $ alırdım şimdi 150 tık olsada 2 $ Alamıyorum Acaba sitem biraz çöplüğe döndüğünden dolayımı Bunalıma girdim Ya Zoruma gidiyor
tık başı 4 cent falan oluyor,oldukça kötü..hitin de iyi sayılır halbuki..demek içeriğin çok kötü..
benim günlük 100 gibi hit var 10 bin gösterim var185 tık 24,00$..arada 1 cent veriyor tık başına arada 70 cent..takılıyor öyle