site gayet iyi ama hocam yazılarınız çok kısa. en az 300 kelime olmalı yetersiz içerik sayılmaması için. yoksa almaması için bir neden yok.
site gayet iyi ama hocam yazılarınız çok kısa. en az 300 kelime olmalı yetersiz içerik sayılmaması için. yoksa almaması için bir neden yok.