systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site gayet iyi ama hocam yazılarınız çok kısa. en az 300 kelime olmalı yetersiz içerik sayılmaması için. yoksa almaması için bir neden yok.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.