Platform to oranları - Sayfa 2 - R10.net
  • 07-03-2017, 16:35:07
    #10
    lookout adlı üyeden alıntı
    bunun nedeni forex, amp ve referandum.
    Hocam ne amp kullanıyorum ne de forex reklamlarını sitemde gösteriyorum, bilakis forexleri özellikle engelliyorum. Bu konuda google'dan yanıt aldım, konu doğrulanmış tıklamalarla alakalı.
  • 07-03-2017, 16:43:48
    #11
    r100 adlı üyeden alıntı
    Hocam ne amp kullanıyorum ne de forex reklamlarını sitemde gösteriyorum, bilakis forexleri özellikle engelliyorum. Bu konuda google'dan yanıt aldım, konu doğrulanmış tıklamalarla alakalı.
    Nereden aldınız yanıtı? Resmi bir kaynaktan mı yoksa google forumlarından mı? Yanıt aldıysanız konuya da eklemeniz daha doğru olmaz mı?

    Eğer resmi olarak açıklanmış bir haber yok ise google'dan bu konuda açıklama almanız zor görünüyor. O yüzden açıklamanın kaynağını soruyorum.
  • 07-03-2017, 16:53:33
    #12
    lookout adlı üyeden alıntı
    Nereden aldınız yanıtı? Resmi bir kaynaktan mı yoksa google forumlarından mı? Yanıt aldıysanız konuya da eklemeniz daha doğru olmaz mı?

    Eğer resmi olarak açıklanmış bir haber yok ise google'dan bu konuda açıklama almanız zor görünüyor. O yüzden açıklamanın kaynağını soruyorum.
    Hocam forumdan almış olsam google'dan der miydim hiç Paylaşıcam elbette, sadece fırsatım olmadı, gün içinde paylaşmış olurum buradan.
  • 07-03-2017, 19:07:47
    #13
    r100 adlı üyeden alıntı
    Hocam forumdan almış olsam google'dan der miydim hiç Paylaşıcam elbette, sadece fırsatım olmadı, gün içinde paylaşmış olurum buradan.
    Hocam google'dan aldığınız bildirimi paylaşır mısınız?
  • 07-03-2017, 21:40:03
    #14
    mybluedream adlı üyeden alıntı
    Hocam google'dan aldığınız bildirimi paylaşır mısınız?
    Gelen e-postaları ilk mesajıma ekledim.
  • 07-03-2017, 22:34:45
    #15
    r100 adlı üyeden alıntı
    Hocam bana da o şekilde mail geldi adsense yardımdan fakat şöyle bir sorun var ki benim sitem mobil görünüme sahip değil, telefonlardan kontrol ettiğimde ise hiç o şekilde şeffaf bir alan görmedim, yani reklama tıklamak için iki kere tıklamama gerek kalmadı. Bu konu hakkında ne düşünüyosunuz?
    Reklam alanlarınızda doğrulanmış tıklama testi açılmamış olsa bu kadar düşüş yaşamazsınız mutlaka mobil cihazlardan girişte doğrulanmış tıklama gelmiştir. Bu arada her reklam alanına doğrulanmış tıklama gelmemiş olabilir.
  • 07-03-2017, 22:58:17
    #16
    birbayt adlı üyeden alıntı
    Reklam alanlarınızda doğrulanmış tıklama testi açılmamış olsa bu kadar düşüş yaşamazsınız mutlaka mobil cihazlardan girişte doğrulanmış tıklama gelmiştir. Bu arada her reklam alanına doğrulanmış tıklama gelmemiş olabilir.
    Bugün itibariyle baya baya toparladı, neredeyse eski durumuna döndü, 10 günlük bi fetret devri yaşadık, acımız büyük Etrafımdakilere kontrol ettirdiğimde kimse karşılaşmadı çift tıklama gerektiren doğrulama reklamlarıyla, kime neden nasıl çıktı onun hakkında hiçbir bilgim yok, belki biri gelir aydınlatır bizi, bişey daha öğrenmiş oluruz.
  • 07-03-2017, 23:11:16
    #17
    r100 adlı üyeden alıntı
    Bugün itibariyle baya baya toparladı, neredeyse eski durumuna döndü, 10 günlük bi fetret devri yaşadık, acımız büyük Etrafımdakilere kontrol ettirdiğimde kimse karşılaşmadı çift tıklama gerektiren doğrulama reklamlarıyla, kime neden nasıl çıktı onun hakkında hiçbir bilgim yok, belki biri gelir aydınlatır bizi, bişey daha öğrenmiş oluruz.
    Normale döndüyse yapılan testten geçmişsinizdir. Dolayısıyla reklamlardaki tıklama doğrulamasıda kalkmıştır bu yüzden dediğim olayı görmemeniz normaldir.