Son 1-2 haftadır mobilde bazı alanlarda reklam bile çıkmayabiliyor. Reklam veren sayısı mı azaldı? Kimse reklam vermiyor mu?
Tıklamalar azalmış, gelirler azalmış. Baya bir düşüş söz konusu. Yılbaşından sonra bir düşüş oluyordu ama bu kadar çok düşüşle ilk defa karşılaşıyorum.
Mobilde reklam kodu koyupta reklam çıkmamasının nedeni ne olabilir?
Reklam Veren Sayısı mı Azaldı?
17
●1.351
- 04-03-2017, 17:41:05reklam dengesi ile oynadınız mı adsense üzerinden? oynamışsanız ve oranı aşağılara çekmişseniz reklam çıkmayabilir...
- 04-03-2017, 17:52:06Bu amp denen illetten şüpheleniyorum reklam tıklamalarına direk etki etti bu kesin reklam gözükmemesi de yine amp ye entegre edilmeye çalışılan adsense altyapısın bir payı olduğunu düşünüyorum tbm düşüşleri forex yüzünden büyük etki oldu çünkü forex rekabeti artırıyordu ekonomik gelişmeler zati belli
sitesine amp kurmayan varsa acele etmesin beklesin görsün kurmasa kaybedecek neyi var ileride sıralama muhabbeti çıkarsa kurarsınız ama şiddetle kurmamanızı öneririm
yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-03-2017, 18:27:03reklam dengesinden kastınız nedir hocam? reklam düzenlemesi yaptım site üzerinde ama normal haline gelsin diye beklerken daha da kötü duruma düştü. sebebini bulmak için siteye baktım reklamlar bir görünüyor bir görünmüyor.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amp kurmadım siteye bilerek zaten. reklam yerleşiminde problem oluyor diye.teribogart38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forex konusunda haklılık payınız var. o tbm ye baya etki etmiştir heralde ama benim sitede zaten forex çıkmıyordur.
sayfa to çok azaldı. gösterecek reklam bulamıyor adsense. bende gittim reklam kodlarıyla oynadım. bir küçük bir büyük bir tanede özel koydumki birileri görünsün diye. - 04-03-2017, 19:09:16ben AMP kurdum, gelirler düştü. Ama şu zayıflama sektörü de olumsuz etkiledi bence. Artık herkes zayıflama sağlık kozmetik ürünlerine reklam çıkamıyor eskisi gibi.
- 05-03-2017, 00:42:57.
. Reklam verenler azaldı, verenlerde en dip noktada vermeye başladı, Ülkede ekonomisel sıkıntı var hiçmi takip etmiyosunuz - 05-03-2017, 01:02:57Ocak şubat iyiydi de tbm 10 altı düşmezdi mart ayında tbm 10 üstü olmuyor.
- 05-03-2017, 01:21:22ben haberleri izlemem hocam, güzel bir haber olmadığından insanın psikolojisi bozuluyor. ayrıca televizyonda seyretmem. hatta televizyon bile bulundurmam. ama çevreden dolayı ekonomik olarak ülkenin çok iyi bir durumda olmadığının farkındayım. konuyu açmamdaki sebep "mobilde hiç reklam çıkmadığı bile olabiliyor. tbm'ler kötü. sadece bendemi bu şekilde yoksa bu ay benzer sorunları yaşayanlarda varmı öğrenmek içindi.WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkçe siteler hepsi.RISE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dün en düşük tbm'lerden birini yaşadım.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle