Bu amp denen illetten şüpheleniyorum reklam tıklamalarına direk etki etti bu kesin reklam gözükmemesi de yine amp ye entegre edilmeye çalışılan adsense altyapısın bir payı olduğunu düşünüyorum tbm düşüşleri forex yüzünden büyük etki oldu çünkü forex rekabeti artırıyordu ekonomik gelişmeler zati belli
sitesine amp kurmayan varsa acele etmesin beklesin görsün kurmasa kaybedecek neyi var ileride sıralama muhabbeti çıkarsa kurarsınız ama şiddetle kurmamanızı öneririm
Son 1-2 haftadır mobilde bazı alanlarda reklam bile çıkmayabiliyor. Reklam veren sayısı mı azaldı? Kimse reklam vermiyor mu?
Tıklamalar azalmış, gelirler azalmış. Baya bir düşüş söz konusu. Yılbaşından sonra bir düşüş oluyordu ama bu kadar çok düşüşle ilk defa karşılaşıyorum.
Mobilde reklam kodu koyupta reklam çıkmamasının nedeni ne olabilir?