• 05-02-2017, 12:30:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    site edit 15 - 20 gün önce açtım günde 1 makale 15 makale girdim adsense 1 gün içinde onaylandı sizce neden olmuş olabilir hit vs yok pin talep ettim oda gelcek
  • 05-02-2017, 12:39:35
    #2
    Yurt dışındaysaniz normal. Tr ise anormal normal. Akıl erdirmek sor.
  • 05-02-2017, 12:49:12
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Google Adsense Çalışanı, sitenizi incelerken hemoroid sorunu vardır Basura Ne İyi Gelir? adlı konunuzu yararlı gördüğü için hemen onay verdi diye tahmin ediyorum Şaka bir yana İşin özeti şu aslında...
    Site, ziyaretçilere yararlı içerikler üretiyor,
    Site, Facebook twitter sayfaları oluşturulmuş.
    Site, konu içi linklemelerden oluşmuş.
    Site, göz yormuyor ve temiz bir kodlamaya sahip,
    Site, Hakkımızda, iletişim gizlilik politikasına sahip,
    Site, Kulalnıcıya hitap edece kaliteli içerik resimlerine sahip...

    Yani tamamen kullanıcıya hitap edecek, göz yormayan, girince nefes alınabilecek, site sahbinin para politikası gütmeyen bir site...Böyle bir site ile 1 hafta da adsense alınabilir...

    Bizim arkadaşların uyaptıgı şey, kısa içerikler, para politikası güden ve adsense ekibini ikna edemeyen bir politika sergilemesinden kaynaklanıyor..Ben bir haftada adsense alırım...Geçen senelerde yüzlerce başvuru yaptım ve %99 olumlu sonuçlar aldım...Çünkü benim görevim ve işim bu

    Kullanıcı odaklı olan her site adsense alabilir.Yeterki derme çatma, yapay olmayan ve kullanıcı odaklı oldugunuzu göstermeniz ve böyle politika gütmeniz gerekir.
  • 05-02-2017, 12:54:18
    #4
    MarinaYagmur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışındaysaniz normal. Tr ise anormal normal. Akıl erdirmek sor.
    Türkiye hocam zaten
  • 05-02-2017, 13:44:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun,

    hit ile adsensenin alakası yok zaten. 13 içereklede ben aldım 2 gün önce.

    Pin nasıl istedin hemen? onu çözemedim: )
  • 05-02-2017, 14:11:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kardeş öncelikle hayırlı olsun

    Senden bir ricam var o temayı bi adam edip öyle ayarlayamadım nedir formulü ? sana zahmet
  • 05-02-2017, 14:13:46
    #7
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Adsense Çalışanı, sitenizi incelerken hemoroid sorunu vardır Basura Ne İyi Gelir? adlı konunuzu yararlı gördüğü için hemen onay verdi diye tahmin ediyorum Şaka bir yana İşin özeti şu aslında...
    Site, ziyaretçilere yararlı içerikler üretiyor,
    Site, Facebook twitter sayfaları oluşturulmuş.
    Site, konu içi linklemelerden oluşmuş.
    Site, göz yormuyor ve temiz bir kodlamaya sahip,
    Site, Hakkımızda, iletişim gizlilik politikasına sahip,
    Site, Kulalnıcıya hitap edece kaliteli içerik resimlerine sahip...

    Yani tamamen kullanıcıya hitap edecek, göz yormayan, girince nefes alınabilecek, site sahbinin para politikası gütmeyen bir site...Böyle bir site ile 1 hafta da adsense alınabilir...

    Bizim arkadaşların uyaptıgı şey, kısa içerikler, para politikası güden ve adsense ekibini ikna edemeyen bir politika sergilemesinden kaynaklanıyor..Ben bir haftada adsense alırım...Geçen senelerde yüzlerce başvuru yaptım ve %99 olumlu sonuçlar aldım...Çünkü benim görevim ve işim bu

    Kullanıcı odaklı olan her site adsense alabilir.Yeterki derme çatma, yapay olmayan ve kullanıcı odaklı oldugunuzu göstermeniz ve böyle politika gütmeniz gerekir.
    Hocam ben nerede yanlış yapıyorum bir türlü çözemedim?
    https://www.r10.net/google-adsense/16...anlamadim.html
  • 05-02-2017, 14:32:21
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    DoganDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben nerede yanlış yapıyorum bir türlü çözemedim?
    https://www.r10.net/google-adsense/16...anlamadim.html
    SİTENİZ KOMPLE BOZUK!

    Aaşağıdaki gibi sitenizi düzenledikten sonra kesin bişeyler diyebilirim.Şuan siteniz bozukken bişey demem mümkün değil

    örnek
    Contact form

    Morbi urna vitae libero. Proin nunc lacus, congue non, feugiat sagittis sed
    [button title="Write us" icon="icon-picture" icon_position="left" link="http://themeforest.net/user/muffingroup" color="theme"]
  • 05-02-2017, 14:56:59
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SİTENİZ KOMPLE BOZUK!

    Aaşağıdaki gibi sitenizi düzenledikten sonra kesin bişeyler diyebilirim.Şuan siteniz bozukken bişey demem mümkün değil

    örnek
    Contact form

    Morbi urna vitae libero. Proin nunc lacus, congue non, feugiat sagittis sed
    [button title="Write us" icon="icon-picture" icon_position="left" link="http://themeforest.net/user/muffingroup" color="theme"]
    Hocam bakar mısınız şu an? Tema değiştirecektim vazgeçtim. Neler eksik acaba