Bugün çıkan zottirik reklamlar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün çıkan zottirik reklamlar
24
●
2.882
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bugün çıkan zottirik reklamlar
1
2
3
15-05-2008, 14:33:28
#19
reaxion
bu reklam yüksek verse nolacak ki! Kontor vaadiyle milleti kandıran reklamlar bana para kazandırsa nolacak!
15-05-2008, 16:26:53
#20
impossible03
cep reklamları az veriyor diyenlere adwords panelinden bir resim çektim
15-05-2008, 16:38:21
#21
Ferraconn
impossible03 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
cep reklamları az veriyor diyenlere adwords panelinden bir resim çektim
Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
15-05-2008, 16:46:54
#22
hengame
İçerik içerik içerik
Herşey içerikte bitiyor. bende memnunum gelirlerimden tanıyan tanıyor zaten
15-05-2008, 16:47:19
#23
greystone
https://www.r10.net/google-adsense/16...ara-liste.html
15-05-2008, 16:48:36
#24
impossible03
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
bence yeterli içerik olmadığından, yada konu ile alakalı reklam bulunamadığından ucuz reklam çıkartıyor olabilir. sadece cep ve kontor reklamları az veriyor diye bir kural yok.
16-05-2008, 21:15:41
#25
svamder
google amcanın işine karışılmaz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler