• 15-05-2008, 14:33:28
    #19


    bu reklam yüksek verse nolacak ki! Kontor vaadiyle milleti kandıran reklamlar bana para kazandırsa nolacak!
  • 15-05-2008, 16:26:53
    #20
    cep reklamları az veriyor diyenlere adwords panelinden bir resim çektim

  • 15-05-2008, 16:38:21
    #21
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cep reklamları az veriyor diyenlere adwords panelinden bir resim çektim

    Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
  • 15-05-2008, 16:46:54
    #22
    İçerik içerik içerik Herşey içerikte bitiyor. bende memnunum gelirlerimden tanıyan tanıyor zaten
  • 15-05-2008, 16:48:36
    #24
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
    bence yeterli içerik olmadığından, yada konu ile alakalı reklam bulunamadığından ucuz reklam çıkartıyor olabilir. sadece cep ve kontor reklamları az veriyor diye bir kural yok.
  • 16-05-2008, 21:15:41
    #25
    google amcanın işine karışılmaz