Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
bence yeterli içerik olmadığından, yada konu ile alakalı reklam bulunamadığından ucuz reklam çıkartıyor olabilir. sadece cep ve kontor reklamları az veriyor diye bir kural yok.