Konu
Bugün çıkan zottirik reklamlar
15-05-2008, 16:48:36
#24
impossible03
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki neden biz 0,01 alıyoruz o zaman ?
bence yeterli içerik olmadığından, yada konu ile alakalı reklam bulunamadığından ucuz reklam çıkartıyor olabilir. sadece cep ve kontor reklamları az veriyor diye bir kural yok.