• 27-09-2016, 16:23:20
    #10
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema ile sitenin daha da güzel bir görünüme kavuşarak kullanıcılarının neyi nerede bulmasını sağlayabileceğini yazıyoruz, kusura bakma ama google'da adsense'de bunu önemser, karmaşık yapıdaki sitelerde kişiler fazla durmaz çünkü aradığını bulamaz, 1 kullanıcının 1-2 sayfaya bakarak siteden çıkması ile 5-6 sayfada dolaşması arasında dağlar kadar fark vardır, önemsemiyor ise neden red cevabına yazıyorlar,

    kaliteli hizmet veren siteler her zaman üst sıralarda yer alacaktır, kendini akıllı sanıp spam gibi yayılmaya çalışan siteler kısa vadede üst tarafa gidiyor gibi görünse de uzun vadede yok olmaya mahkumdur

    @emregrcn; dostum kendini siteye giren bir kullanıcı gibi düşün, eğer sen bu hali ile tatmin oluyorsan bir şey demiyorum, olmuyorsan gerekli işlemleri zaten yapacaksındır, iyi günler


    bu tema çok hoşuma gitti sizce uygun mudur? verdiğim para boşa gitmesin diye soruyorum

    http://crafterv2.a4demo.com/
  • 28-09-2016, 10:26:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema ile sitenin daha da güzel bir görünüme kavuşarak kullanıcılarının neyi nerede bulmasını sağlayabileceğini yazıyoruz, kusura bakma ama google'da adsense'de bunu önemser, karmaşık yapıdaki sitelerde kişiler fazla durmaz çünkü aradığını bulamaz, 1 kullanıcının 1-2 sayfaya bakarak siteden çıkması ile 5-6 sayfada dolaşması arasında dağlar kadar fark vardır, önemsemiyor ise neden red cevabına yazıyorlar,

    kaliteli hizmet veren siteler her zaman üst sıralarda yer alacaktır, kendini akıllı sanıp spam gibi yayılmaya çalışan siteler kısa vadede üst tarafa gidiyor gibi görünse de uzun vadede yok olmaya mahkumdur

    @emregrcn; dostum kendini siteye giren bir kullanıcı gibi düşün, eğer sen bu hali ile tatmin oluyorsan bir şey demiyorum, olmuyorsan gerekli işlemleri zaten yapacaksındır, iyi günler
    Yok neden kusura bakalımki.. Bakmak isteyenler baksın, ben o yönden söylemedim tabikide tema önemlidir, kullanıcı vb için ben adsense olarak söyledim...; ) Neyse bildiğinizi yapın siz
  • 28-09-2016, 11:33:32
    #12
    emregrcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tema çok hoşuma gitti sizce uygun mudur? verdiğim para boşa gitmesin diye soruyorum

    http://crafterv2.a4demo.com/
    güzel görünüyor, sizde hoş buluyorsanız gayet güzel bence, son karar size ait tabi
  • 28-09-2016, 16:37:53
    #13
    siteye mobilden girerken sapık pop-up reklamlarına maruz bırakmışsınız mobil kullanıcılarını. daha neden red alıyorum diyorsunuz (hacklink yediyseniz sözüm meclisten dışarı)
    dua edin red cevabıyla bırakmışlar, ben google çalışanı olsam bu sapık pop-up yapıcıları indexten bile düşürürüm.
  • 29-09-2016, 14:10:13
    #14
    sametgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteye mobilden girerken sapık pop-up reklamlarına maruz bırakmışsınız mobil kullanıcılarını. daha neden red alıyorum diyorsunuz (hacklink yediyseniz sözüm meclisten dışarı)
    dua edin red cevabıyla bırakmışlar, ben google çalışanı olsam bu sapık pop-up yapıcıları indexten bile düşürürüm.
    sitedeki mobil reklam şirketi genel içerik olduğunu söylemişti bende kontrol etmiştim genel içerik çıktı, ad*lt içerik gösterdiklerini bilmiyordum. Kusura bakmayın.
  • 29-09-2016, 14:47:44
    #15
    emregrcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitedeki mobil reklam şirketi genel içerik olduğunu söylemişti bende kontrol etmiştim genel içerik çıktı, ad*lt içerik gösterdiklerini bilmiyordum. Kusura bakmayın.
    bu arada zaten sitedeki reklamlar bir şey kazandırmıyordur size herhalde, tüm reklamları çıkarın, sitenizi güzel bir görünüme kavuşturun, aradan bir müddet geçsin ve o şekilde başvurun, bakalım sonuç ne olacak
  • 29-09-2016, 14:53:53
    #16
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada zaten sitedeki reklamlar bir şey kazandırmıyordur size herhalde, tüm reklamları çıkarın, sitenizi güzel bir görünüme kavuşturun, aradan bir müddet geçsin ve o şekilde başvurun, bakalım sonuç ne olacak
    3 haftada 70 lira falan kazandırdı, ancak http://crafterv2.a4demo.com/ bu tema hoşuma gitti önerebildiğiniz temaları bekliyorum .
  • 30-09-2016, 11:42:32
    #17
    Kopya içerikse ret yemen gayet normal hocam ben şu zamana kadar özgün içerikle ret giyen görmedim.
  • 30-09-2016, 21:47:39
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopya içerikse ret yemen gayet normal hocam ben şu zamana kadar özgün içerikle ret giyen görmedim.
    dediğim gibi kopya içerik yok yalnızca üniversite puanları mecburiyetten aynı