siteye mobilden girerken sapık pop-up reklamlarına maruz bırakmışsınız mobil kullanıcılarını. daha neden red alıyorum diyorsunuz (hacklink yediyseniz sözüm meclisten dışarı)
dua edin red cevabıyla bırakmışlar, ben google çalışanı olsam bu sapık pop-up yapıcıları indexten bile düşürürüm.