• 03-05-2008, 11:07:26
    #10
    Kele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eminn Allah daha fazzla versin benimde 1 aya yakın zaman oldu 30$
    amin.

    inşallah nazar değmez seninkine.

    benim nazar değecek bir param yok.paramı almışım ve harcamışım
  • 03-05-2008, 11:08:21
    #11
    Misafir
    Kele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar adsenseden para alanlar miktarı ile birlikte buraya yazarlarsa iyi olur..!
    Seni maliye'mi yolladı vergi mi keseceksin..
  • 03-05-2008, 11:09:36
    #12
    marcell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceden alamayanlar sorun çıkanlar diye başlıklar açılırdı, şimdi "alabilenler" diye başlık açılıyor. google'ın webmaster dünyasını düşürdüğü hale bakın siz
    hakkını yememek lazım google'ın.

    söylediği gün ödüyorlar.

    bux.to vb gibi değil
  • 03-05-2008, 11:09:53
    #13
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni maliye'mi yolladı vergi mi keseceksin..
    Güzel cevap
  • 03-05-2008, 11:57:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar bir konu açalım dedim valla yaptığınız ayıp sizim mod. arkdaşlar forumu kontrol edeceğine burada espri yapmaya çalışyor bence ayıp isterseniz böyle gereksiz konuşmalar olcaksa konu ya kapansın olsun yada silin lütfen
  • 03-05-2008, 12:05:11
    #15
    Misafir
    Kele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar bir konu açalım dedim valla yaptığınız ayıp sizim mod. arkdaşlar forumu kontrol edeceğine burada espri yapmaya çalışyor bence ayıp isterseniz böyle gereksiz konuşmalar olcaksa konu ya kapansın olsun yada silin lütfen
    Arkdaşaım fanclub kurar gibi konu açarsan bende istediğimi yazarım..
    Forumu kontrol etmesi gereken sensin , herkesin aylık kazancını yazdığı konular zaten mevcut..

    Ha ben fanclub kurmak istiyorum dersen lafım yok tabi Arama yap konulara ulaşırsın.