Ya arkadaşlar bir konu açalım dedim valla yaptığınız ayıp sizim mod. arkdaşlar forumu kontrol edeceğine burada espri yapmaya çalışyor bence ayıp isterseniz böyle gereksiz konuşmalar olcaksa konu ya kapansın olsun yada silin lütfen