Bu Tbm ler bitirdi bitirdi valla
61
●5.726
- 17-10-2016, 18:58:03Yavaştan rayına oturacak gibi duruyor ama halen tam anlamıyla düzeldi demek mümkün değil.
- 17-10-2016, 20:02:34Arkadaşlar merhaba, şimdi google'ın adsense konusunda artık mobil açısından oldukça katı olduğunu söyleyebiliriz. Kullanıcıyı 300x250 karşılaşamak ihlal sebebi haline geldi artık. Esnek reklam biri mi de gelirler bir hayli düşürüyor bu yüzden şöyle bir reklam yerleşimi düşündüm, acaba bu ihlal sebebi mi?
Bilgisi ve mantıklı yorumu olanların cevaplarını merakla bekliyorum.
- 17-10-2016, 20:19:41Güzel lakin tavsiyem kesinlikle en üste koydugunuz reklam ile bir altındaki resimin boyutu ayni olmasinsh00t186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-10-2016, 21:08:07Yanıtınız için teşekkürler, hocam benim asıl takıldığım noktaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam
resim
video
alt alta geldiği için sıkıntı oluşur mu?
Yoksa dediğiniz gibi güzel bir yerleşim ve kazançlar aşağı yukarı eski haline döner. - 17-10-2016, 23:32:11yılbaşının yaklaşmasıyla klasik tbm artışı başladı,umarım eski haline dönmez.
- 18-10-2016, 01:19:53Evet uçuyoruz maşallah diyelim
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:19:53 -->-> Daha önceki mesaj 01:18:22 --
Önemli olan boyutlar... reklam tıklamaya teşvik etme kafish00t186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi