Arkadaşlar merhaba, şimdi google'ın adsense konusunda artık mobil açısından oldukça katı olduğunu söyleyebiliriz. Kullanıcıyı 300x250 karşılaşamak ihlal sebebi haline geldi artık. Esnek reklam biri mi de gelirler bir hayli düşürüyor bu yüzden şöyle bir reklam yerleşimi düşündüm, acaba bu ihlal sebebi mi?
Bilgisi ve mantıklı yorumu olanların cevaplarını merakla bekliyorum.
Güzel lakin tavsiyem kesinlikle en üste koydugunuz reklam ile bir altındaki resimin boyutu ayni olmasin
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi