• 15-10-2016, 23:46:25
    #37
    Son günlerde biraz artış söz konusu. Umarım geçici değildir.
  • 16-10-2016, 15:08:14
    #38
    bende eski seviyesine geldi tbm ler.
  • 17-10-2016, 16:08:25
    #39
    Hareket var sanki

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-10-2016, 18:58:03
    #40
    Yavaştan rayına oturacak gibi duruyor ama halen tam anlamıyla düzeldi demek mümkün değil.
  • 17-10-2016, 20:02:34
    #41
    Arkadaşlar merhaba, şimdi google'ın adsense konusunda artık mobil açısından oldukça katı olduğunu söyleyebiliriz. Kullanıcıyı 300x250 karşılaşamak ihlal sebebi haline geldi artık. Esnek reklam biri mi de gelirler bir hayli düşürüyor bu yüzden şöyle bir reklam yerleşimi düşündüm, acaba bu ihlal sebebi mi?
    Bilgisi ve mantıklı yorumu olanların cevaplarını merakla bekliyorum.
  • 17-10-2016, 20:19:41
    #42
    sh00t186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, şimdi google'ın adsense konusunda artık mobil açısından oldukça katı olduğunu söyleyebiliriz. Kullanıcıyı 300x250 karşılaşamak ihlal sebebi haline geldi artık. Esnek reklam biri mi de gelirler bir hayli düşürüyor bu yüzden şöyle bir reklam yerleşimi düşündüm, acaba bu ihlal sebebi mi?
    Bilgisi ve mantıklı yorumu olanların cevaplarını merakla bekliyorum.
    Güzel lakin tavsiyem kesinlikle en üste koydugunuz reklam ile bir altındaki resimin boyutu ayni olmasin

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    • sh00t186
    sh00t186 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-10-2016, 21:08:07
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel lakin tavsiyem kesinlikle en üste koydugunuz reklam ile bir altındaki resimin boyutu ayni olmasin

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yanıtınız için teşekkürler, hocam benim asıl takıldığım nokta
    reklam
    resim
    video

    alt alta geldiği için sıkıntı oluşur mu?
    Yoksa dediğiniz gibi güzel bir yerleşim ve kazançlar aşağı yukarı eski haline döner.
  • 17-10-2016, 23:32:11
    #44
    yılbaşının yaklaşmasıyla klasik tbm artışı başladı,umarım eski haline dönmez.
  • 18-10-2016, 01:19:53
    #45
    Evet uçuyoruz maşallah diyelim

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:19:53 -->-> Daha önceki mesaj 01:18:22 --

    sh00t186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtınız için teşekkürler, hocam benim asıl takıldığım nokta
    reklam
    resim
    video

    alt alta geldiği için sıkıntı oluşur mu?
    Yoksa dediğiniz gibi güzel bir yerleşim ve kazançlar aşağı yukarı eski haline döner.
    Önemli olan boyutlar... reklam tıklamaya teşvik etme kafi

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi