tesy ödemesini yollamıyorlar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
tesy ödemesini yollamıyorlar
14
●
927
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
tesy ödemesini yollamıyorlar
1
2
28-04-2008, 18:52:06
#10
webkit
bende öyle sanıyorum fakat
Alıntı
Aşadaki mah... lediki atm gittiğimde merhaba Fatih
yukardaki Atm gittiğimde Merhaba YILMAZ
ve burası önemli
İŞ BANK
idi
garantiden hesap açtırıp test ödemesini aldım..
28-04-2008, 18:56:24
#11
aslanim
webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende öyle sanıyorum fakat
ve burası önemli
İŞ BANK
idi
garantiden hesap açtırıp test ödemesini aldım..
garantidenmi hesap açayım diyorsun dostum ozaman?ytl hesabı açmam gerek değilmi?çünkü adsense dolarya o yüzden diyorum.
28-04-2008, 19:03:22
#12
MєtTo
Bazen banka işlemlerinde webkitin bahsettiği olaylar olabiliyor.İnternet bankacılığını kullanarak ayrıntıları daha rahat görebilirsin.
İstiyorsan da başka bir banka hesabı açabilirsin.( Garanti olabilir çünkü garantinin internet bankacılığı gayet iyi ). Ytl hesabına ödeme gelir.
28-04-2008, 19:04:16
#13
webkit
https://www.google.com/adsense/account-settings
Para birimi:
Yeni Türk Lirası
ytL evet
28-04-2008, 19:08:17
#14
aslanim
teşekkür ederim
29-04-2008, 18:55:17
#15
aslanim
garanti hesap açtım ve adsensegde girdim fakat birşey takıldı aklıma
hesap takma adı: yazdım
banka: bankayı seçtim
hesap numarası: bu kısıma bankanın koduyla berabermi yazıcam? sallıyorum 222/111111 diyemi yoksa sadece hesap nosunumu banka kodu olmadan?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler