• 28-04-2008, 18:52:06
    #10
    bende öyle sanıyorum fakat
    Alıntı
    Aşadaki mah... lediki atm gittiğimde merhaba Fatih
    yukardaki Atm gittiğimde Merhaba YILMAZ
    ve burası önemli İŞ BANK idi
    garantiden hesap açtırıp test ödemesini aldım..
  • 28-04-2008, 18:56:24
    #11
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende öyle sanıyorum fakat
    ve burası önemli İŞ BANK idi
    garantiden hesap açtırıp test ödemesini aldım..
    garantidenmi hesap açayım diyorsun dostum ozaman?ytl hesabı açmam gerek değilmi?çünkü adsense dolarya o yüzden diyorum.
  • 28-04-2008, 19:03:22
    #12
    Bazen banka işlemlerinde webkitin bahsettiği olaylar olabiliyor.İnternet bankacılığını kullanarak ayrıntıları daha rahat görebilirsin.

    İstiyorsan da başka bir banka hesabı açabilirsin.( Garanti olabilir çünkü garantinin internet bankacılığı gayet iyi ). Ytl hesabına ödeme gelir.
  • 28-04-2008, 19:04:16
    #13
    https://www.google.com/adsense/account-settings
    Para birimi: Yeni Türk Lirası
    ytL evet
  • 28-04-2008, 19:08:17
    #14
    teşekkür ederim
  • 29-04-2008, 18:55:17
    #15
    garanti hesap açtım ve adsensegde girdim fakat birşey takıldı aklıma

    hesap takma adı: yazdım
    banka: bankayı seçtim
    hesap numarası: bu kısıma bankanın koduyla berabermi yazıcam? sallıyorum 222/111111 diyemi yoksa sadece hesap nosunumu banka kodu olmadan?