webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende öyle sanıyorum fakat
ve burası önemli İŞ BANK idi
garantiden hesap açtırıp test ödemesini aldım..
garantidenmi hesap açayım diyorsun dostum ozaman?ytl hesabı açmam gerek değilmi?çünkü adsense dolarya o yüzden diyorum.