Adsense Grafiğim sizce nasıl ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense Grafiğim sizce nasıl ?
13
●
916
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Grafiğim sizce nasıl ?
1
2
30-03-2016, 14:43:48
#1
iguana
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar adsense ye 1 hafta oldu başlayalı sitem iyi haber üzerine ama grafik aşağıdaki gibi sizce iyi mi fazla bilgi sahibi değilim yorumlarınızı dinleyebilirim.
Site İçin
Tıklayın
30-03-2016, 14:45:26
#2
Erhan
Davay davay 🌹
Çok kötü, daha iyi olabilirdi.
30-03-2016, 14:47:30
#3
iguana
Üyeliği durduruldu
Erhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok kötü, daha iyi olabilirdi.
Daha yeni başladım hocam .. TO yükseltmeyi vs bilemediğim için araştırmalar yapıyorum ..
30-03-2016, 14:49:01
#4
dizayncanavar
Sayfa to grafiğiniz kötü.
30-03-2016, 14:51:16
#5
iguana
Üyeliği durduruldu
dizayncanavar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayfa to grafiğiniz kötü.
Nasıl yükseltilebilir peki hocam ..
30-03-2016, 14:56:37
#6
dizayncanavar
iguana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl yükseltilebilir peki hocam ..
Yerleşim ile alakalı.
Forumda bu işi yapan arkadaşlar var.
30-40TL ye yaptırabilirsiniz hocam.
30-03-2016, 15:03:08
#7
iguana
Üyeliği durduruldu
dizayncanavar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yerleşim ile alakalı.
Forumda bu işi yapan arkadaşlar var.
30-40TL ye yaptırabilirsiniz hocam.
Teşekkürler hocam araştırayım biraz daha o zaman forumu
30-03-2016, 15:04:52
#8
ByEmrah35
dilerseniz hizmetimizden faydalanabilirsiniz . İmzamdaki konumdan ulaşabilirsiniz.
30-03-2016, 15:48:17
#9
Misafir
siteye göre tahmini 5 kat artış sağlatabiliriz.biraz tuzlu olur ama sağlam iş olur.Düşünürseniz pm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler