Adsense Grafiğim sizce nasıl ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense Grafiğim sizce nasıl ?
13
●
916
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Grafiğim sizce nasıl ?
1
2
30-03-2016, 15:50:10
#10
AlyOsman
Düşük hocam .
31-03-2016, 08:51:21
#11
iguana
Üyeliği durduruldu
Reklam alanları sabit arkadaşlar ftp bilgisi yok panel üzerinden sadece var olan kısımlara reklam eklemesinde bulunabiliyorum
31-03-2016, 09:14:24
#12
raskors
En az 120 TL olması lazımdı çok düşük.
31-03-2016, 09:50:57
#13
bariskorzay
to düşük kardeşim acaba mobil sürümde reklamları ayarlayamadınız mı?
31-03-2016, 12:18:27
#14
iguana
Üyeliği durduruldu
hocam yazılım hazır yazılım sadece standart reklam alanları kullanılmakta.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler