• 13-01-2016, 01:59:36
    #37
    Yeni reklam oluşturunca düzeliyor. Tuhaf demekki sorun reklam birimlerinde var
  • 13-01-2016, 02:08:43
    #38
    yeni reklam ekledim ama hala görünmedi (
  • 13-01-2016, 02:09:27
    #39
    yeni reklam birimleri oluşturdum yalnızca 300x250 reklam birimi aktif diğerleri hala pasif
  • 13-01-2016, 02:09:47
    #40
    Reklam kodları Server Error 400 veriyor.
  • 13-01-2016, 02:12:25
    #41
    Gelir gelir hepsi gelir

    General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:12:25 -->-> Daha önceki mesaj 02:10:04 --

    Arkadaşlar bir şey daha farkettim mobilde bütün rekllarim çalışıyor desktop ta sorunlu

    General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-01-2016, 02:16:27
    #42
    aynen @efzen'in dediği gibi yeni birim oluşturdum reklamlar çıktı, tabii tüm sitelerle uğraşamam ama test etmiş olduk birinde ve şuan reklamlar dönüyor. bu duruma göre biraz rahatlayabilirsiniz değerli arkadaşlar..
  • 13-01-2016, 02:21:55
    #43
    şu anda görünmeye başladı tekrar..
    Yatın uyuyun rahat rahat )
  • 13-01-2016, 02:26:55
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Yavaştan reklamlar geliyor beyler, Geçici kalp krizleri için bir özür bekleyebiliriz aslında "TBM yükseltme" falan iyi olurdu
  • 13-01-2016, 02:27:40
    #45
    geçmiş olsun kodlar geldi