• 13-01-2016, 00:02:18
    #1
    Merhabalar, iki hesabıma ait sitelerde reklam gösterimi yok. Fakat herhangi bir uyarı mesaj vs de yok. Bu tür bir durumla karşılaşan var mı?
  • 13-01-2016, 00:04:21
    #2
    aynı durum bende de mevcut. Bende çözmeye çalışıyorum neden olduğunu. Böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
  • 13-01-2016, 00:07:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen ben de var şu anda
  • 13-01-2016, 00:08:37
    #4
    bende de şu anda bir durum genel bir sorun galiba neyse düzelir inşallah
  • 13-01-2016, 00:13:15
    #5
    Sıkıntı yok şuan bende ? hala devam ediyor mu sıkıntılarınız
  • 13-01-2016, 00:13:49
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Durum bende de var.. Sanırım genel bir sorun.
  • 13-01-2016, 00:14:22
    #7
    bende de var toplu ban mı yedik acaba ?
  • 13-01-2016, 00:17:25
    #8
    ban olsa enazından panele mesaj veya bir mail gelirdi. İlginç bir durum ilk defa başıma geldi
  • 13-01-2016, 00:21:51
    #9
    5 hesabın 2 sinde hala reklam yok. Aynı durumda olup da reklamı gelen var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:21:51 -->-> Daha önceki mesaj 00:20:36 --

    macpirik123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durum bende de mevcut. Bende çözmeye çalışıyorum neden olduğunu. Böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
    beycemm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ben de var şu anda
    Gandak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de şu anda bir durum genel bir sorun galiba neyse düzelir inşallah
    Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum bende de var.. Sanırım genel bir sorun.
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yok şuan bende ? hala devam ediyor mu sıkıntılarınız
    CrossWorD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de var toplu ban mı yedik acaba ?
    macpirik123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban olsa enazından panele mesaj veya bir mail gelirdi. İlginç bir durum ilk defa başıma geldi
    Arkadaşlar özel olmazsa aylık geliri pm atabilir misiniz? ya da konunun altına da yazabilirsiniz