• 25-12-2015, 23:29:07
    #10
    Bende de aynı durum
  • 25-12-2015, 23:42:17
    #11
    yeni vergi tebliği yayınlandı Türkiye artık adsenseden vergi alacak diyorlar..
    Acaba şimdiden vergiyi kesmeye mi başladı...
  • 26-12-2015, 00:13:38
    #12
    %30-40 civarında artış devam ediyor çok şükür. Dürüst çalışalım birbirini dengeler günler. Bugün Adsense yetkilisi ile görüşmem oldu Cansu Hanımla saolsun katkılarıyla günü dünden daha ii bir karlı şekilde geçirdik.
    Bu arada burdan herkese nacizane tavsiyem özellikle mobilde kategoriler sekmesine tıkladığınızda en üste reklam koyardık bugun bunun yanlış olduğunu öğrendim bilginiz olsun
    • Maximusfel
    Maximusfel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-12-2015, 00:23:50
    #13
    Bende sorun var sanıyordum, meğersem genel bir sorun galiba..
  • 26-12-2015, 00:29:11
    #14
    yurt dışı kaynaklı bir düşüş ola bilir yabancıların Noel haftası çunku
  • 26-12-2015, 00:39:17
    #15
    Ben çözdüm bu işi ne zaman benim düşüşe geçse birilerinin yükseliyor. Google bizden alıp onlara veriyor sanırım şaka bir yana bende bu aralar düşüş yaşayanlardanım ama bu biraz sektör ile ilgili. Birde ayın 18 den sonra tbm ve bgbg lerde çok düşüş oldu. Allah kazananlara da kazanamayanlara da bereketli kazançlar versin zamanla düzelecektir
  • 26-12-2015, 00:46:00
    #16
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışı kaynaklı bir düşüş ola bilir yabancıların Noel haftası çunku
    Yabancı sitelerde esas artış var hocam, en azından bende öyle.
  • 26-12-2015, 00:48:50
    #17
    %90 düşüş... batırdı adsense beni
  • 26-12-2015, 11:51:55
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %30-40 civarında artış devam ediyor çok şükür. Dürüst çalışalım birbirini dengeler günler. Bugün Adsense yetkilisi ile görüşmem oldu Cansu Hanımla saolsun katkılarıyla günü dünden daha ii bir karlı şekilde geçirdik.
    Bu arada burdan herkese nacizane tavsiyem özellikle mobilde kategoriler sekmesine tıkladığınızda en üste reklam koyardık bugun bunun yanlış olduğunu öğrendim bilginiz olsun
    Kategorilerde üstte reklam olmasının yanlış olan tarafı nedir hocam? Kural ihlali mi? Tıklanmaz mı? Kullanıcı açısından kötü bir izlenim mi veriyor?