%30-40 civarında artış devam ediyor çok şükür. Dürüst çalışalım birbirini dengeler günler. Bugün Adsense yetkilisi ile görüşmem oldu Cansu Hanımla saolsun katkılarıyla günü dünden daha ii bir karlı şekilde geçirdik.
Bu arada burdan herkese nacizane tavsiyem özellikle mobilde kategoriler sekmesine tıkladığınızda en üste reklam koyardık bugun bunun yanlış olduğunu öğrendim bilginiz olsun
Kategorilerde üstte reklam olmasının yanlış olan tarafı nedir hocam? Kural ihlali mi? Tıklanmaz mı? Kullanıcı açısından kötü bir izlenim mi veriyor?