• 20-12-2015, 19:28:48
    #10
    o parayı alamazsın,umarım senin gibiler en kısa sürede bu sektörden temizlenir.
  • 20-12-2015, 23:29:04
    #11
    Birde birşey daha sormak istiyorm internet sitesini mobil uyumlu yapmak istiyorm mobil uyumluda geniş bannerlar var bunları mobilde gizlemek istiyorm bunu gizlesem ban yermiyim?
  • 20-12-2015, 23:43:11
    #12
    İnsanlar bu iş için "para" ödüyorlar. Sektörlerinde gelişmek, kendilerini duyurabilmek, işlerini genişletebilmek için. Senin yaptığının en basit tabirle "hırsızlıktan" hiç bir farkı yok.

    Soruna çok kısa cevap vereyim: O parayı alma ihtimalin yok. Emin ol google algoritması senin kadar zeki. O tıklamaları hiç bir türlü yemez.
  • 21-12-2015, 00:00:22
    #13
    Dijiplatforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar bu iş için "para" ödüyorlar. Sektörlerinde gelişmek, kendilerini duyurabilmek, işlerini genişletebilmek için. Senin yaptığının en basit tabirle "hırsızlıktan" hiç bir farkı yok.

    Soruna çok kısa cevap vereyim: O parayı alma ihtimalin yok. Emin ol google algoritması senin kadar zeki. O tıklamaları hiç bir türlü yemez.
    Aynen ban yiyecek haberi yok, biz günde 1 tl kazandığımız zamanları biliriz, sen zekisin başka pc den reklama tıkladın biz de zatek beyin yok ya Valla bu reklam veren insanlara yazık resmen 3 kuruş için haramla oynuyorlar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 21-12-2015 mesaj 00:00:22 -->-> Daha önceki 20-12-2015 mesaj 23:58:07 --

    furkancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pin olayı nasıl oluyor ben çok önceden üye oldum sisteme evede zarf falan gelmedi nasıl yapmam lazım?
    Boşuna pin beklemeyin bence geçersiz tıklama etkinliğinde bulunduğunuz için ban yiyebilirsiniz. ben 2 aydır pin bekliyorum bu arada...
  • 21-12-2015, 00:30:06
    #14
    Hayırlısıyla tez vakit uçurulursunuz ve reklamverenlere ücretleri geri iade edilir.
  • 21-12-2015, 00:35:04
    #15
    arkadaşlarında dediği gibi pin beklemek saçmalık olur
  • 21-12-2015, 00:45:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım ilk başta troll sandım fakat değilsin sanırım. Sen sektörün çok yanlış tarafından başlamışsın. Önce Google nedir? Seo nedir? Adsense nedir? Bu soruların cevaplarını araştır. Ki zaten aklı olan her insan bunların cevaplarını öğrendikten sonra ne yapması gerektiğini anlayacaktır. Ne olur ne olmaz diye açıklamasını yapayım. Google internet pazarının neredeyse tümünü elinde tutan arama motorudur. Adsense bu arama motorunun reklam firmasıdır. Seo arama motorunda genellikle kelimelerde iyi sıralamalar elde etmek için kullanılan taktiklerdir. Siteni açacaksın, seo'nu yapıp sıralamalarda yükselerek sitene ziyaretçiyi çekeceksin. Sonrasında ise adsense reklamlarını koyup ''Helal'' kazancın keyfine varacaksın. Olay bu kadar basit. İlk olarak adsense o parayı sana vermez. Hadi çok saçma bir hata oldu diyelim, Google seni gözden kaçırmış olsun. Parayı verdiğini düşünelim. O para haram güzel kardeşim. Bu sektörde iyi bir şekilde tutunup, adam gibi kazanç sağlamak istiyorsan işini adam gibi yapıp zamana bırakacaksın herşeyi.

    Edit: Ciddi değilsin dimi? Lütfen troll olduğunu söyle.
  • 21-12-2015, 01:24:19
    #17
    Banned is coming.

    Edit: Bir siteye girdiğimde eğer reklam dikkatimi çekmediyse tıklamıyorum. Evet belki site sahibi kazanacak ama reklamveren asıl hedef kitlesine ulaşamayacak. Zaten millet üç kuruşun derdine düşmüş. Birde siz çıkıp o paranın üstüne yatmayın.
  • 21-12-2015, 02:50:17
    #18
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Boşuna pin beklemeyin bence geçersiz tıklama etkinliğinde bulunduğunuz için ban yiyebilirsiniz. ben 2 aydır pin bekliyorum bu arada...
    Sabır sabır gelecektir Gelmezse de sıkıntı yok.