İnsanlar bu iş için "para" ödüyorlar. Sektörlerinde gelişmek, kendilerini duyurabilmek, işlerini genişletebilmek için. Senin yaptığının en basit tabirle "hırsızlıktan" hiç bir farkı yok.
Soruna çok kısa cevap vereyim: O parayı alma ihtimalin yok. Emin ol google algoritması senin kadar zeki. O tıklamaları hiç bir türlü yemez.
Aynen ban yiyecek haberi yok, biz günde 1 tl kazandığımız zamanları biliriz, sen zekisin başka pc den reklama tıkladın biz de zatek beyin yok ya

Valla bu reklam veren insanlara yazık resmen 3 kuruş için haramla oynuyorlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 21-12-2015 mesaj 00:00:22 -->-> Daha önceki 20-12-2015 mesaj 23:58:07 --
hocam pin olayı nasıl oluyor ben çok önceden üye oldum sisteme evede zarf falan gelmedi nasıl yapmam lazım?
Boşuna pin beklemeyin bence geçersiz tıklama etkinliğinde bulunduğunuz için ban yiyebilirsiniz. ben 2 aydır pin bekliyorum bu arada...