Dijiplatforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar bu iş için "para" ödüyorlar. Sektörlerinde gelişmek, kendilerini duyurabilmek, işlerini genişletebilmek için. Senin yaptığının en basit tabirle "hırsızlıktan" hiç bir farkı yok.

Soruna çok kısa cevap vereyim: O parayı alma ihtimalin yok. Emin ol google algoritması senin kadar zeki. O tıklamaları hiç bir türlü yemez.
Aynen ban yiyecek haberi yok, biz günde 1 tl kazandığımız zamanları biliriz, sen zekisin başka pc den reklama tıkladın biz de zatek beyin yok ya Valla bu reklam veren insanlara yazık resmen 3 kuruş için haramla oynuyorlar.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 21-12-2015 mesaj 00:00:22 -->-> Daha önceki 20-12-2015 mesaj 23:58:07 --

furkancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam pin olayı nasıl oluyor ben çok önceden üye oldum sisteme evede zarf falan gelmedi nasıl yapmam lazım?
Boşuna pin beklemeyin bence geçersiz tıklama etkinliğinde bulunduğunuz için ban yiyebilirsiniz. ben 2 aydır pin bekliyorum bu arada...