• 23-10-2015, 23:37:03
    #19
    İnsanları rencide etmeyi sevmiyorum. Bu yüzden bir daha yorum yazmıcam boş yere alıntılama.

    22 EKİM browser geçmişinden girdiğim konuyu buldum ve yazının ilk 2 cümlesini google de arattım.

    https://www.google.com.tr/search?scl...oogle%27da+Ara
    Gördüğün gibi webteknodan kopyalamışsın.

    Sonuç olarak içerik kopyaladıktan sonra anca forumlarda uyaranlara cevap yetiştirmeniz size gelir kazandırmaz. Bu mesajımı alıntı yapmayın lütfen



    eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntıda çalıntıda yok kardeşim. Benden çalanlar var, hangi konuysa linki gönder diyoruz farklı birşey demedik. Benden çalanların kim olduğunu biliyorum, para verip makale alıyoruz 10 kere kontrol ediyoruz. O kadar acemisi değiliz yani. Ayrıca adsense onaylandı, dediğiniz gibi olsaydı onay almazdı.

    Asıl işin özü bilip bilmeden böyle yorumlar atılması. Ben her içeriği 15-20 gün sonra güncelleyip o günün tarihiyle yayınlıyorum. Sende o tarihleri kıyaslayıp seninki çalıntı diyorsun.
  • 24-10-2015, 00:00:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    YetiOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları rencide etmeyi sevmiyorum. Bu yüzden bir daha yorum yazmıcam boş yere alıntılama.

    22 EKİM browser geçmişinden girdiğim konuyu buldum ve yazının ilk 2 cümlesini google de arattım.

    https://www.google.com.tr/search?scl...oogle%27da+Ara
    Gördüğün gibi webteknodan kopyalamışsın.

    Sonuç olarak içerik kopyaladıktan sonra anca forumlarda uyaranlara cevap yetiştirmeniz size gelir kazandırmaz. Bu mesajımı alıntı yapmayın lütfen
    Öncelikle bir grafiker olarak şu web işlerinden sizden ÇOK daha iyi anladığımı farkettim. Ben yazıyı tam 60+ gün önce eklemişim (4 Eylül'de güncellemişim) fakat yazı webteknoda 17 gün önce yayınlanmış. Hem çamur atıyorsun hem cevap yazma diyorsun. Eğer konuyu takip eden arkadaşlar var ise yorumu onlara bırakıyorum zira yorumlarınızda sadece art niyet görüyorum. Aradaki fark 45+ gün yani webtekno benden çalmış. Cevap yazmak zorunda değilsiniz, susmanız en iyisi olacaktır.