İnsanları rencide etmeyi sevmiyorum. Bu yüzden bir daha yorum yazmıcam boş yere alıntılama.
22 EKİM browser geçmişinden girdiğim konuyu buldum ve yazının ilk 2 cümlesini google de arattım.
https://www.google.com.tr/search?scl...oogle%27da+Ara
Gördüğün gibi webteknodan kopyalamışsın.
Sonuç olarak içerik kopyaladıktan sonra anca forumlarda uyaranlara cevap yetiştirmeniz size gelir kazandırmaz. Bu mesajımı alıntı yapmayın lütfen
Alıntıda çalıntıda yok kardeşim. Benden çalanlar var, hangi konuysa linki gönder diyoruz farklı birşey demedik. Benden çalanların kim olduğunu biliyorum, para verip makale alıyoruz 10 kere kontrol ediyoruz. O kadar acemisi değiliz yani. Ayrıca adsense onaylandı, dediğiniz gibi olsaydı onay almazdı.
Asıl işin özü bilip bilmeden böyle yorumlar atılması. Ben her içeriği 15-20 gün sonra güncelleyip o günün tarihiyle yayınlıyorum. Sende o tarihleri kıyaslayıp seninki çalıntı diyorsun.