İnsanları rencide etmeyi sevmiyorum. Bu yüzden bir daha yorum yazmıcam boş yere alıntılama.

22 EKİM browser geçmişinden girdiğim konuyu buldum ve yazının ilk 2 cümlesini google de arattım.

https://www.google.com.tr/search?scl...oogle%27da+Ara
Gördüğün gibi webteknodan kopyalamışsın.

Sonuç olarak içerik kopyaladıktan sonra anca forumlarda uyaranlara cevap yetiştirmeniz size gelir kazandırmaz. Bu mesajımı alıntı yapmayın lütfen



eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntıda çalıntıda yok kardeşim. Benden çalanlar var, hangi konuysa linki gönder diyoruz farklı birşey demedik. Benden çalanların kim olduğunu biliyorum, para verip makale alıyoruz 10 kere kontrol ediyoruz. O kadar acemisi değiliz yani. Ayrıca adsense onaylandı, dediğiniz gibi olsaydı onay almazdı.

Asıl işin özü bilip bilmeden böyle yorumlar atılması. Ben her içeriği 15-20 gün sonra güncelleyip o günün tarihiyle yayınlıyorum. Sende o tarihleri kıyaslayıp seninki çalıntı diyorsun.