gerçekten bazen boşa özgün yazdığımı düşünüyorum.
Adsensenin Amacı Ne
11
●748
- 16-10-2015, 21:20:07Hocam blogspot üzerinden alınma şansı var mı yoksa domain mi alayayım yeni site içinRapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2015, 21:43:01Üyeliği durdurulduBlogspot ilede zor. Almanız, Yabancı site ile alabilirsin, veya kodları kaldırmadan devamlı başvuru yap. En sonunda kabul edilecektir: )ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2015, 21:51:43Bir anlasam zaten. cillop gibi tertemiz site yapıyorum uğraşıyorum sonuç hüsranarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hocam önerilerinizi dikkate alacağımRapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu adsensenin bir belalısı çıksa da mecburiyetten kurtulsak artık yetti
- 16-10-2015, 22:24:07ADSENSE ONAYI ALAMAMA ORTAK SEBEPLER
1-) Sitenizde 100-300 konulu içerikden az sayıda içerik bulunması
2-) İçeriklerinizin tamamının özgün ve adsense legalite olmayışı
3-) Onay sürecinde sitenizin güncel tutulmuyor olması
4-) İçerik konularınızın 200-300 kelimeden az sadece boşluk dolsun amaçlı olması
5-) Tüm içeriğin bütün kategorilere yaklaşık eşit dağılmamış olması boş kategorilerin olması
6-) Sitenin amaç ve hedefleri - Gizlilik politikası vs barındırmıyor olması
7-) Çok fazla yorucu kullanıcı dostu olmayan tema ya'da scrpt kullanılıyor olması
8-) İçerik legal olsa dahi domainin illegal çağrışımlı olması
9-) Telif hakkı içeren görseller
10) Family Friendly olmayan içerik ve görseller / bikinili resim dahi bu kapsamda
Seçin beğenin alın ....
ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-10-2015, 22:28:37Hocam çok sağolun zahmet edip yazdığınız için. Belirttiğiniz 10 maddede tek yanlışım bazı kategorilerin boş kalması diyebilirim. Diğerleri eksiksiz şekilde yerine getiriliyor zaten. Türkiye'ye bakış açısı farklı ama ısrarla başvuru göndereceğim. Site daha 1 aylık belkide tüm mesele erken başvuru olmasısarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2015, 22:37:56Adsense hesabımı 1 hafta önce içinde 2 bin lira ile mail atmadan açıklama yapmadan kapattı ve hiç bir şekilde geri bildirim bile atamadım. Bu saaten sonra benim adsense ile işim olmaz, şuan düşündüğüm şey ise baskı fabrikası kurmak, adsenseden bi cacık olmaz kardeşim bana kalırsa başka uğraşlar bulup, başka sektörlere yönelin.
He adwords reklam ile ürün satışı yapabilirsiniz ona bir şey diyemem ama adsenseye bulaşmayın, zamanınıza yazık.