arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bu kadar uğraşıpta alamıyorsunuz bende buna şaşırıyorum. Kendimde yakın zamanda adsense almaya karar verdim ve kurallarına göre oynadım temiz bir site oluşturdum lark diye geldi onay
Bir anlasam zaten. cillop gibi tertemiz site yapıyorum uğraşıyorum sonuç hüsran

RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blogspot ilede zor. Almanız, Yabancı site ile alabilirsin, veya kodları kaldırmadan devamlı başvuru yap. En sonunda kabul edilecektir: )
tamam hocam önerilerinizi dikkate alacağım

şu adsensenin bir belalısı çıksa da mecburiyetten kurtulsak artık yetti