Adsense hesabımı 1 hafta önce içinde 2 bin lira ile mail atmadan açıklama yapmadan kapattı ve hiç bir şekilde geri bildirim bile atamadım. Bu saaten sonra benim adsense ile işim olmaz, şuan düşündüğüm şey ise baskı fabrikası kurmak, adsenseden bi cacık olmaz kardeşim bana kalırsa başka uğraşlar bulup, başka sektörlere yönelin.
He adwords reklam ile ürün satışı yapabilirsiniz ona bir şey diyemem ama adsenseye bulaşmayın, zamanınıza yazık.