ya da müzik haberleri.
Adsense İngilizce Sektör Tavsiyesi
17
●1.555
- 21-03-2008, 15:39:43İstersen sekiz dalda birden profesör ol, gelip bu forumda bu soruyu soruyorsan niyetin bellidir...
Burada üç dört kişi sana "eklem bacaklılar" hakkında site aç dese açacak mısın? Bana kalırsa zamanını harcıyorsun.
Ayrıca internetin kirlenmesinden de endişe ediyorum.
Bana kızmak yerine ne yaptığını bir kez daha düşün. - 21-03-2008, 15:42:39aktanrikulu bence sen burada ona buna laf atmakla daha büyük zaman kaybediyorsun.
Burada bana tavsiye edilebilecek "her" konuyu EVET inceledikten sonra en mantıklı gelenlerle ilgili siteler açacağım. Ayrıca senin ilk mezajındaki tezin yanlış çıktı. Gördüğün gibi insanlar sağolsunlar senin gibi agresif davranmak yerine bilgilerini veya fikirlerini paylaştılar. Sen hariç herkese teşekkür ederim. - 21-03-2008, 15:47:21Üyeliği durduruldukendi adıma konuşuyorum :aktanrikulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- hiç bilmediğim bir konuda para kazanıyorum ve kazanacağım. çünkü benim o konuyu bilmiyor olmam; araştırmama, öğrenmeme ve elime geçen kaynaklarla o konuyu arayanlara rehber olmama veya en ufakta olsa yardım etmeme engel değil. bunun yanında da para kazanmayı hedefliyorum.
2- işini adam gibi yapanların gelirine ortak oluyorum, olacağım. çünkü ben de işimi adam gibi yaptığıma ve yapacağıma inanıyorum.
3- kaç tane site açacağımı sormam, izin almam gereken bir kurum mu var?
demek ki neymiş? : bilmemek değil, öğrenmemek ayıp + bilmeyip de öğrenmek istemek değil, bilmeyenlere ağzına geleni söylemek ayıp.
kendimden biliyorum yabancı içerikli şarkı sözü rekabetine girmek insanı çileden çıkartıyor. çok büyük rekabet piyasası ve tekelleri var. 1 yıldır onca uğraşıma rağmen henüz hiç bir şekilde istediğimi alamadım. - 21-03-2008, 16:07:34adam sorusunu sormuş arkadaşım neden hurra diye o tavırda yazıyorsunuz ki istersen birde dövseydiniz? forum eşkıyaları gibi çullanmışsınız mesajlarınızda. En iyi bildigin konu senin için en iyisidir diyebilirsin.Yada biraz daha belli bir konuya yogunlaş diyebilirsiniz.Utanmasanız foruma yazı yazma çek git de diyeceksiniz sanırım.Bu gerginliklerin altında bence kendinizle alakalı sorunlar yatmakta.Ayrıca kazandıranlar kabak gibi daha önce forumda yazıldı ara bulursunuz.Gerçekten bazen forum amacını şaşırtıyorsunuz.
Tolgax hocam en iyi bildigin konuda turkce ve yabancı olarak çalışmalısın bence.saygılar.
