adam sorusunu sormuş arkadaşım neden hurra diye o tavırda yazıyorsunuz ki istersen birde dövseydiniz? forum eşkıyaları gibi çullanmışsınız mesajlarınızda. En iyi bildigin konu senin için en iyisidir diyebilirsin.Yada biraz daha belli bir konuya yogunlaş diyebilirsiniz.Utanmasanız foruma yazı yazma çek git de diyeceksiniz sanırım.Bu gerginliklerin altında bence kendinizle alakalı sorunlar yatmakta.Ayrıca kazandıranlar kabak gibi daha önce forumda yazıldı ara bulursunuz.Gerçekten bazen forum amacını şaşırtıyorsunuz.


Tolgax hocam en iyi bildigin konuda turkce ve yabancı olarak çalışmalısın bence.saygılar.