adsense yetkilisi veya anlayan birisi var ise lütfen baksın,
https://www.r10.net/google-adsense/14...lli-degil.html
Adsense 2. onay süreci hakkında
6
●429
- 06-07-2015, 02:45:19
- 06-07-2015, 11:33:00Herkesin surekli sordugu soru bu herhalde
ben de 5 gun oldu bekliyorum.sitede bir arkadas sure arttikca kabul edilme olasiligi artar demis.
- 06-07-2015, 12:59:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gerçekden mükemmel bir soru bir soru hocamberkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bu sorunu cevabı muamma hocam . 1 haftalık domainle 3 tanı yazı atıp toplam 5 günde adsense iki aşamadanda geçti 10 senelik haber sitesi ile başvuru yaptım ilk aşamada 3. saatte red oldu .
- 06-07-2015, 13:33:02Bunlarda torpil işlemiyor mu yahu

Webdunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCaN_Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-07-2015, 13:39:50Yok hocam Torpil falan yokberkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2015, 15:00:18
ben de 5 gun oldu bekliyorum.sitede bir arkadas sure arttikca kabul edilme olasiligi artar demis.
ama bu sorunu cevabı muamma hocam . 1 haftalık domainle 3 tanı yazı atıp toplam 5 günde adsense iki aşamadanda geçti 10 senelik haber sitesi ile başvuru yaptım ilk aşamada 3. saatte red oldu .