berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Google adsense başvurusu yaptım ve ilk onayı geçtim.
Sitemde 45 adet haber bulunmaktadır. Tamamı 150+ kelimeden oluşması ile beraber %100 özgündür.
Alan adı ile beraber sitenin yaşı 3 aydır.

Daha önce adsense başvuru yapıp 2. onaya geldim; fakat içerik eklemeyi azalttığım için sanırım kabül olmadım.

Şimdi ise tekrardan başvuru yaptım ve yaklaşık 2 gündür 2. onay aşamasındayım. Yani reklamları yerleştirdim ve onaylanmasını bekliyorum sanırım.

Sizce onay alma durumum % kaçtır ?
Gerçekden mükemmel bir soru bir soru hocam ama bu sorunu cevabı muamma hocam . 1 haftalık domainle 3 tanı yazı atıp toplam 5 günde adsense iki aşamadanda geçti 10 senelik haber sitesi ile başvuru yaptım ilk aşamada 3. saatte red oldu .