• 20-06-2015, 17:20:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    20 Gündür bu durum bende var hit aynı hit tıklanma geldini bildim halde saymıyor.
  • 20-06-2015, 18:12:24
    #11
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam site ingilizce. Türkiyenin hükümet kurması ile alakası yok benim sitemin hitinin.
    Sadece senin siten için değerlendirmede bulunmadım genelleme yaptım.
  • 20-06-2015, 18:26:34
    #12
    Bunu'da hükümet kurmaya bağladınız ya helal olsun size ne kadar çok Y-Y varmış piyasada .

    Arkadaşım sitenden adsense kodlarını zırt pırt kaldırısan olacağı bu hafta içi kaldır hafta sonu koy e adsense'de sana süpriz yapar böyle olunca .
  • 20-06-2015, 18:26:39
    #13
    Bende statcounter ile sayıyorum tıkları. Günde 60-70 tıklama oluyor 3k trafiğe ama aşağı yukarı 3-5 adetini sayıyor adsense. Hepsini saysın demiyorum da 70 nire 5 nire?

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-06-2015, 18:39:21
    #14
    SussShef23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu'da hükümet kurmaya bağladınız ya helal olsun size ne kadar çok Y-Y varmış piyasada .

    Arkadaşım sitenden adsense kodlarını zırt pırt kaldırısan olacağı bu hafta içi kaldır hafta sonu koy e adsense'de sana süpriz yapar böyle olunca .
    Sizde pek bi isyankarsınız arkadaş. İlk cümlenize eyvallah da, herkeste aynı sorun var anlaşıldığı gibi. Benim 'zırt pırt' yerleştirmemle olan birşey olmadığı açık. Herkesin taktiği var, Adsense kullanınca hiç kaldırmadan kullanacaksın diye bir kaide yok, hafta sonu trafiğimin potansiyelini o yönlü kullanıyorum.
  • 20-06-2015, 21:57:39
    #15
    Ramazan geldiği için hostingciler reklamları çoğalttılar, bu reklamlarada ziyaretciler tıklamıyor kısa ve öz.Bu sebeple ziyaretci sayıları normal ancak adsense tıklaması düşük.
  • 04-07-2015, 23:26:58
    #16
    Güncel, sorun devam ediyor.
  • 04-07-2015, 23:45:51
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Genel bir sorun gibi görünüyor, haziran ayından bu yana yaklaşık olarak %30 ile %40 oranında tıklama azaldı, aynı zamanda 2 gündür adsense anasayfasına bağlanmıyor, mühendislerimiz sorundan haberdar edildi vs.. gibi bir uyarı çıkıyor birbiriyle bağlantılı gibi görünüyor ama hayırlısı diyelim...