Bunu'da hükümet kurmaya bağladınız ya helal olsun size ne kadar çok Y-Y varmış piyasada .
Arkadaşım sitenden adsense kodlarını zırt pırt kaldırısan olacağı bu hafta içi kaldır hafta sonu koy e adsense'de sana süpriz yapar böyle olunca .
Sizde pek bi isyankarsınız arkadaş. İlk cümlenize eyvallah da, herkeste aynı sorun var anlaşıldığı gibi. Benim 'zırt pırt' yerleştirmemle olan birşey olmadığı açık. Herkesin taktiği var, Adsense kullanınca hiç kaldırmadan kullanacaksın diye bir kaide yok, hafta sonu trafiğimin potansiyelini o yönlü kullanıyorum.