Şimdi bu her yüklemeye 1 dolar diyor biz bu firefox u 100 kişiye yükletsek 100 dolar alacaz yani öyle mi ? Ben bilgisayar işi yaptığım için çok zor olmayacaktır benim için
Firefox tavsiyesi Firefoxta gözükmez.Ki gözükse işine yaramaz çünkü o bilgisayarda firefox yüklü.
Yo ben gayet güzel görüyorum. Hiç bir zaman senin anlattığın gibi bir durumla karşılaşmadım. Tavsiye reklamları arada bir kaybolur ama benimle beraber yüzlerce kişininki kaybolur. Sistem kaynaklıdır.
Firefoxta tavsiye reklamlarını çok rahat görebilirsiniz.
Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim ] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .
Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim ] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .
hemen gecmesi lagzim muhtemelen o firefoxu kullanmis