Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim ] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .