Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim

] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .
hemen gecmesi lagzim

muhtemelen o firefoxu kullanmis