• 17-03-2008, 16:15:54
    #55
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adresini izinverilen adresler kısmına eklemeyi unutmuşum
    Ya bi ton da yorum yazdım olmadı ki şimdi. Dikkat edinsene kardeşim
  • 17-03-2008, 16:27:07
    #56
    evet bende böyle çok bekledim.
  • 17-03-2008, 16:34:37
    #57
    Arkadaşlar beni firefox tavsiyesini kullanma şansım yok mu?
  • 17-03-2008, 17:04:00
    #58
    reykjavikur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar firefox reklamları firefox tarayıcısından girince gözükmüyormu?? ben kendi ff reklamımı bir tek ie de görebiliyorum??
    Firefox tavsiyesi Firefoxta gözükmez.Ki gözükse işine yaramaz çünkü o bilgisayarda firefox yüklü.
  • 17-03-2008, 18:27:15
    #59
    Sabotage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu her yüklemeye 1 dolar diyor biz bu firefox u 100 kişiye yükletsek 100 dolar alacaz yani öyle mi ? Ben bilgisayar işi yaptığım için çok zor olmayacaktır benim için

    toz pembe bakmamak lagzim
  • 17-03-2008, 20:13:40
    #60
    MєtTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefox tavsiyesi Firefoxta gözükmez.Ki gözükse işine yaramaz çünkü o bilgisayarda firefox yüklü.
    Yo ben gayet güzel görüyorum. Hiç bir zaman senin anlattığın gibi bir durumla karşılaşmadım. Tavsiye reklamları arada bir kaybolur ama benimle beraber yüzlerce kişininki kaybolur. Sistem kaynaklıdır.

    Firefoxta tavsiye reklamlarını çok rahat görebilirsiniz.
  • 17-03-2008, 21:09:28
    #61
    Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim ] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .
  • 17-03-2008, 21:23:39
    #62
    Sabotage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben dün denemek için Rize dışında oturan bir arkadaşa indirip kurmasını söyledim [Tavsiye ettim ] o da indirip kurdu fakat dahalık hesaba bir yansıma olmadı . Ne kadar zaman geçmesi lazım .
    hemen gecmesi lagzim muhtemelen o firefoxu kullanmis
  • 17-03-2008, 21:37:03
    #63
    10 cent çok az ya , niye diğer ülkelerdeki gibi 1 $ değil