Sizce bu reklam yerleşimi nasıl?
21
●1.612
- 26-05-2015, 11:03:53Hocam sitenin hiti, sayfa gösterimi, tbm oranları iyi. ancak tıklanma oranları çok düşük. normalde tıklanma %5 ile %10 arasında olması gerekiyor. seninki %1 civarında. tıklanma oranını artırmak gerekiyor. 4. reklamı acilen hemen kaldır. banlanırsın ya da adsense hesabın askıya alınabilir. konu linki ile site adresini atarsan yerleşim konusunda yardımcı olabilirim.
- 27-05-2015, 01:07:49Adsense reklamı kullandığım sitelerden bir kaç tanesinde farklı nedenlerden dolayı uyarı aldığım oldu ama 4 reklamdan dolayı hiçbirine uyarı gelmedi. Tüm dünya uzun zamandan beri 4 reklam kullanıyor. Adsense zorlaşan rekabet koşulları nedeniyle 4 reklama ses çıkarmıyor diye düşünüyorum.
Yerleşim konusunda önerim ise, haber yazısının başladığı yeri sol tarafına (haber resminin altına) mutlaka 1 adet 336x280 ve haberin bittiği yere de mutlaka 1 adet 336x280 reklam koymanızı öneririm. Hiç çıkmazsa 2 katına çıkacaktır Sayfa TO. - 27-05-2015, 01:32:35MisafirBaşlangıç olarak zaten hemen herkes neredeyse reklam engelleyici eklentiler kullandığından ötürü gelir bu paralelde seyredecektir ama haberin ilk paragrafının soluna kare reklam eklerseniz daha faydalı olur. Haberin alt ve üst kısmına yatay reklam koymak çok dikkat çekici olmuyor.
- 27-05-2015, 11:53:00Onlar premium adsense sahibi olabilir. Premiumda bildiğim kadarı ile 4 koyulabiliyor.metebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2015, 12:02:41Doğrudur o konuda pek bilgi yok, ama eskiden üçten falza reklam kodu eklendiği zaman sadece 3 adet kod gösterim yapıyordu diye hatırlıyorum.ZackWrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2015, 12:05:58Hocam şimdi 4 reklam koyup her gün tedirgin yatarak uyumak var birde 3 reklam koyup olana razı olup yatmak var. Bende to'dan şikayetçiyim 4. reklamı koysam belki kendime geleceğim ama kurallarda 3 yazıyorsa 3'tür. Banlanınca bize gönderecekleri neden 3 reklam nedeni olacak. Keşke izin versede rahat rahat koysak. 4 reklam koyan çok site gördüm bende. Bilemeyiz belki kurallara 3 diye eklediler ama 4. reklamıda ellemiyor olabilirler. Google bu onu anlamak mümkün değil.metebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2015, 18:04:37tonymontana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlarında dediği gibi bir sayfada 3 bağlantı, 3 reklam birimi, 2 de arama olabilir, fazlası kural ihlali ve direk ban sebebidir. Bununla birlikte bilinmesi gerekilen diğer nokta, adsense partner firması olan firmalar ile çalışırsanız +2-3 tane daha reklam birimi ekleniyor diye biliyorum, yani normal bir site 3 reklam birimi eklerken partner ile çalışan 4-5 ekleyebiliyor.kulturkankiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat benim takıldığım nokta @kulturkankiler ve @tonymontana hocam, arkadaşın sitede yer alan üstten 2 reklam birimi şuan hali hazırda zaten adsense yerleşim politasını ihlal etmiyor mu?
"İçeriği ekranın alt kısmına iten site düzeni"
https://lh4.ggpht.com/4ond_AV7I2dFS6...KJxrI38Qc=w598 - 27-05-2015, 19:31:55Benimde bu konuda pek bilgim yok fakat adsense şöyle bir imkan sunuyor, analizlerde tıklanan reklam birimlerini gösteriyor site üzerinde bak hangisi tıklanmıyorsa ona göre metin veya resim farklı yöntemler deneyebilirsinGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

