Doğrudur o konuda pek bilgi yok, ama eskiden üçten falza reklam kodu eklendiği zaman sadece 3 adet kod gösterim yapıyordu diye hatırlıyorum.
Hocam şimdi 4 reklam koyup her gün tedirgin yatarak uyumak var birde 3 reklam koyup olana razı olup yatmak var. Bende to'dan şikayetçiyim 4. reklamı koysam belki kendime geleceğim ama kurallarda 3 yazıyorsa 3'tür. Banlanınca bize gönderecekleri neden 3 reklam nedeni olacak. Keşke izin versede rahat rahat koysak. 4 reklam koyan çok site gördüm bende. Bilemeyiz belki kurallara 3 diye eklediler ama 4. reklamıda ellemiyor olabilirler. Google bu onu anlamak mümkün değil.