Arkadaşlar sitedeki hemen reklam birimi artık işkembesi dizine inmiş, yıllarca tuvalete girmeyip içinde saklayan iğrenç göbeklerle dolu reklamlarla resmen kaplandı. Bunlardan kurtulmanin bir yolu yokmu allah aşkına. Kategori olarak engelliyorum genede çıkıyor. Sitede görsellik namına birsey bırakmıyor. Ki tbm çok geberik reklamlar.
Tecrübeli arkadaşların önerisini merakla bekliyorum.
Bıktım şu göbek reklamlarından!
27
●2.298
- 07-04-2015, 00:03:02Üyeliği durdurulduAVKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechrome de oturum aç konuda ki linkten indir sitedende girdiğinde gördüğün tüm reklamların linkini görürsün ondan sonra tek yapman gereken url engelleme kısmından engellemekTolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/google-adsense/14...spit-etme.html - 07-04-2015, 01:59:22Geçenlerde bir arkadaşım kişisel bloguma girmiş reklam olarak da bu saçma reklamlar çıkmış, ben hiç şaşırmadım gerçi de derdimi bir türlü anlatamıyorum çocuğa. 3 Gündür olum ben bilerek eklemiyorum onları diye dil dökmekten yoruldumAVKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
