Bıktım şu göbek reklamlarından! - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bıktım şu göbek reklamlarından!
27
●
2.298
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bıktım şu göbek reklamlarından!
1
2
3
4
07-05-2015, 14:21:57
#28
project42
mobil uygulamada ekmek yerken denk geldi içim dışıma çıktı.Bu reklamı verinin kuş kadar aklı yok.Reklamın iyisi kötüsü var artık inanıyorum böyle kötü reklam olamaz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler