Bu bedava 250 kontör ne ayak ?
16
●1.590
- 06-03-2008, 23:15:42Tamam da sömüren firma ringofon mu değil mi? Ben onu çözemedim açıkcası.
- 06-03-2008, 23:19:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.250 kontör reklamlarının %90ı buraya gider ve bu ringofon değil
ringofonda bu tip teşvikler yasak
Avea Vodafone 250 Kontör Tanıtım Kampanyası - 06-03-2008, 23:38:29Üyeliği durdurulduAdsensede o melodi oyun dedigin kalitesiz reklamlar cikmasın bakalim sen o 7$ ıda kazanabiliyormusun?Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2008, 00:10:27fazlsını kazanıyordum bir zamanlar o reklamlar olmadanBarbeku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2008, 00:24:05arkadaşa katılıyorum.Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir zamanlar o reklamlar yokken, şuankinin 4 katını rahat rahat kazanıyordum.
taki bu abidik kubidik reklamlar çıkana kadar.
ringofon türü reklamları koruduğuna göre sende pay oluyorsun bedavaya avukatlık yapıyorsundur
- 07-03-2008, 00:57:35Üyeliği durdurulduKimseya avukatlık yapcak kadar düşmedim rahat olMertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten bunalan arkadaş varsa adam gibi içerikle o reklamları çıkarmaz orda sonrada gelip ringocular 0.02 veriyor kazancimiz yerlerde diye soylenirsiniz
