• 06-03-2008, 23:15:42
    #10
    Tamam da sömüren firma ringofon mu değil mi? Ben onu çözemedim açıkcası.
  • 06-03-2008, 23:19:49
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    250 kontör reklamlarının %90ı buraya gider ve bu ringofon değil
    ringofonda bu tip teşvikler yasak

    Avea Vodafone 250 Kontör Tanıtım Kampanyası
  • 06-03-2008, 23:22:21
    #12
    Bu belirtilen sistemler aylık veya haftalık üyelik sistemleriyle çalışmaktadır. Her hafta veya ay hattınızdan 30kontör düşülmektedir. Bedava logo-meledo-sms-kontör gibi cezbedici şeyler kullanarak sizi bir şekilde sisteme üye ediyorlar.
  • 06-03-2008, 23:25:24
    #13
    adsensede melodi oyun vs. kalitesiz reklamlardan başka bir tane 3 centlik reklam çıkacak mı ya
    600 tıka 7 dolar almaktan bunaldım
  • 06-03-2008, 23:38:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsensede melodi oyun vs. kalitesiz reklamlardan başka bir tane 3 centlik reklam çıkacak mı ya
    600 tıka 7 dolar almaktan bunaldım
    Adsensede o melodi oyun dedigin kalitesiz reklamlar cikmasın bakalim sen o 7$ ıda kazanabiliyormusun?
  • 07-03-2008, 00:10:27
    #15
    Barbeku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsensede o melodi oyun dedigin kalitesiz reklamlar cikmasın bakalim sen o 7$ ıda kazanabiliyormusun?
    fazlsını kazanıyordum bir zamanlar o reklamlar olmadan
  • 07-03-2008, 00:24:05
    #16
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazlsını kazanıyordum bir zamanlar o reklamlar olmadan
    arkadaşa katılıyorum.
    bir zamanlar o reklamlar yokken, şuankinin 4 katını rahat rahat kazanıyordum.
    taki bu abidik kubidik reklamlar çıkana kadar.
    ringofon türü reklamları koruduğuna göre sende pay oluyorsun bedavaya avukatlık yapıyorsundur
  • 07-03-2008, 00:57:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşa katılıyorum.
    bir zamanlar o reklamlar yokken, şuankinin 4 katını rahat rahat kazanıyordum.
    taki bu abidik kubidik reklamlar çıkana kadar.
    ringofon türü reklamları koruduğuna göre sende pay oluyorsun bedavaya avukatlık yapıyorsundur
    Kimseya avukatlık yapcak kadar düşmedim rahat ol Gerçekten bunalan arkadaş varsa adam gibi içerikle o reklamları çıkarmaz orda sonrada gelip ringocular 0.02 veriyor kazancimiz yerlerde diye soylenirsiniz