arkadaşa katılıyorum.
bir zamanlar o reklamlar yokken, şuankinin 4 katını rahat rahat kazanıyordum.
taki bu abidik kubidik reklamlar çıkana kadar.
ringofon türü reklamları koruduğuna göre sende pay oluyorsun bedavaya avukatlık yapıyorsundur
Kimseya avukatlık yapcak kadar düşmedim rahat ol

Gerçekten bunalan arkadaş varsa adam gibi içerikle o reklamları çıkarmaz orda sonrada gelip ringocular 0.02 veriyor kazancimiz yerlerde diye soylenirsiniz