• 05-02-2015, 21:12:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar , 8.günün akşamı başvuruya cevap gelmiş . Böyle bir red cevabı daha önceden görmemiştim. Webmaster forumu ve 60 kendi yazım var. Hiçbir argo , küfür yok domain alanında falan her alanda yazdım.



    Sizce ne yapmam lazım yardım edebilecek var mı bu konuda ?
  • 05-02-2015, 21:17:04
    #2
    Bütün ümidim gençliktedir
    Webmaster forumu ise onay alamayabilirsin kardeşim. En güzeli sıfırdan temiz bir blog aç. Kendi yazacağın 15-20 makaleden sonra tekrar başvur. Büyük ihtimalle alacaksın. Bazı arkadaşlar blogspot üzerinden de alıyor.
  • 05-02-2015, 21:22:39
    #3
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster forumu ise onay alamayabilirsin kardeşim. En güzeli sıfırdan temiz bir blog aç. Kendi yazacağın 15-20 makaleden sonra tekrar başvur. Büyük ihtimalle alacaksın. Bazı arkadaşlar blogspot üzerinden de alıyor.
    Yazıları kendim yazmıştım hocam. Sadece konularda mesela html css öğrenebileceğiniz siteler diyelim. Yaklaşık 100 kelimeden fazla kendim yazıyorum daha sonra siteleri paylaşıyorum altında da. Kopyala Yapıştır içerik hiç bulunmuyor.

    Küfür neden edeyim konularda, öyle yanıt gelmiş.
  • 05-02-2015, 21:32:16
    #4
    sankı random
  • 06-02-2015, 05:01:17
    #5
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster forumu ise onay alamayabilirsin kardeşim. En güzeli sıfırdan temiz bir blog aç. Kendi yazacağın 15-20 makaleden sonra tekrar başvur. Büyük ihtimalle alacaksın. Bazı arkadaşlar blogspot üzerinden de alıyor.
    Katılıyorum buna.Ben ilk kez Wordpress siteme özgün yazılar girerek almıştım.
  • 06-02-2015, 05:52:52
    #6
    yine red almışsın ben hala bekliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 05:51:34 --

    Edit: hacı abi ben almışım onayı😄
  • 06-02-2015, 14:08:18
    #7
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine red almışsın ben hala bekliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 05:51:34 --

    Edit: hacı abi ben almışım onayı😄
    Çok sevindim gerçekten başarılar, gelir durumunu paylaşırsın artık durum çok mu vasat Neyse blog açıyorum arkadaşlar bugün. Onunla başvurayım bende
  • 06-02-2015, 14:32:08
    #8
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sevindim gerçekten başarılar, gelir durumunu paylaşırsın artık durum çok mu vasat Neyse blog açıyorum arkadaşlar bugün. Onunla başvurayım bende
    sağolasın olur umarım birşeyler
    beklerim
  • 06-02-2015, 14:52:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolasın olur umarım birşeyler
    beklerim http://www.bedavarusca.blogspot.com.tr/
    ya anlamadığım kafamı karıştırdınız zaten blogspota adsense direk vermiyormu ve blogspottan aldığınız adsenseyi başka sitede kullanamıyorsunuz diye biliyorum ama ben ve şöyle bi durum var blogspot sitem var ve özel domaine yönlendirmeli ama orada açtığımda reklamlar gözükmüyor.