SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine red almışsın ben hala bekliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 05:51:34 --

Edit: hacı abi ben almışım onayı😄
Çok sevindim gerçekten başarılar, gelir durumunu paylaşırsın artık durum çok mu vasat Neyse blog açıyorum arkadaşlar bugün. Onunla başvurayım bende